Darbs un prakse ERGO
Mēs esam mūsdienīgs, atvērts un stabils uzņēmums, kas piedāvā daudzveidīgas karjeras iespējas starptautiskā vidē, profesionālo attīstību un izaugsmi.
ERGO ir viens no vadošajiem apdrošinātājiem Latvijā un Baltijā. ERGO uzņēmumos Baltijā strādā vairāk nekā 1300 darbinieku un vairāki simti starpnieku, aģentu. Darbinieki ir mūsu panākumu atslēga. Mūsu darbinieki ir ar daudzveidīgu profesionālo pieredzi un izglītību.
ERGO ir ierindojies 27. vietā Labāko darba devēju TOP 50 un 7. vietā Finanšu nozares TOP 10 kategorijā, kā arī ir ieguvis Ģimenei draudzīga komersanta statusu un Platīna kategoriju Ilgtspējas indeksā.
Dažādība un iekļaušanas kultūra ir daļa no ERGO. Mūsu mērķis ir veidot atbalstošu, iedrošinošu un iesaistošu vidi, kurā katra komandas dalībnieka balsij ir nozīme. Mēs nodrošinām vienlīdzīgas iespējas visiem kandidātiem neatkarīgi no rases, ādas krāsas, reliģijas, dzimuma, seksuālās orientācijas, dzimuma identitātes un nacionālās izcelsmes.
Aicinām komandā kompetentus, motivētus, enerģiskus, komunikablus un uz sadarbību orientētus cilvēkus. Saviem darbiniekiem mēs piedāvājam profesionālus izaicinājumus un izaugsmes iespējas kā Latvijas, tā Baltijas un starptautiskās ERGO Grupas ietvaros. Mēs augstu novērtējam savu darbinieku iniciatīvu, ieguldījumu un iesaistīšanos. Mēs ne tikai veiksmīgi strādājam kopā gan komandā, gan arī individuāli, lai sasniegtu nospraustos mērķus, bet arī kopīgi atpūšamies dažādos pasākumos.
Pievienojies ERGO profesionāļu komandai!
Sūti mums savu CV ar pieteikuma vēstuli uz e-pastu personals@ergo.lv
Prakse ERGO
Mēs novērtējam jaunos speciālistus, kuri vēlas pilnveidoties un kuriem klients ir pirmajā vietā, un kuriem ir svarīga atbildība un sadarbība.
ERGO pastāvīgi piedāvā obligātās prakses vietas dažādu augstskolu studentiem. Labprāt gaidām pie sevis praksē ekonomikas, finanšu, biznesa vadības un administrācijas, transporta inženierzinātņu, komunikācijas vai jurisprudences studentus. Prakses laikā ERGO ir iespēja iepazīties ar apdrošināšanas nozares ikdienu, attīstīt un pilnveidot savas prasmes un zinošu kolēģu vadībā iegūt vērtīgu pieredzi.
Ja vēlies savu karjeru sākt pie mums un Tev ir interese par praksi ERGO uzņēmumos, sūti savu CV uz e-pastu personals@ergo.lv, norādot vēlamo prakses laiku un pilsētu, interesējošo nodaļu vai sfēru, kā arī pievieno aprakstu par sevi.
Par prakses iespējām aicinām interesēties vismaz divas nedēļas pirms tās sākuma.
Veiksmīgākos studentus, kuri atzinīgi izgājuši praksi, mēs nereti aicinām pievienoties mūsu komandai un veidot savu karjeru ERGO!
Aktuālās vakances
Atlīdzību speciālists Transportlīdzekļu atlīdzību nodaļā
Prasības kandidātam:
- Pieredze atlīdzību regulēšanā, vēlams transportlīdzekļu atlīdzībās
- Vēlama augstākā izglītība vai vidējā profesionālā izglītība
- Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas, angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- Ļoti labas komunikācijas prasmes, prasme aizstāvēt savu viedokli, kā arī risināt konfliktsituācijas
- Labas iemaņas darbā ar datoru
Galvenie darba pienākumi:
- Veikt Transportlīdzekļu atlīdzību nodaļai piekritīgo OCTA atlīdzību lietu administrēšanu
- Izskatīt klientu iesniegtos zaudējuma atlīdzību pieteikumus un pieņemt lēmumus
- Atbildēt uz klientu sūdzībām
- Sadarboties ar ERGO partneriem un norīkot ekspertīzes
ERGO piedāvā:
- Dinamisku un atbildīgu darbu vienā no vadošajām apdrošinātāju grupām Baltijas reģionā
- Iekšējās apmācības darbu uzsākot
- Dzīvības, nelaimes gadījumu un veselības apdrošināšanu
- Papildus 5 brīvdienas gadā pēc pārbaudes laika
- Autostāvvietu
- Iespēju daļu darba laika strādāt attālināti
- Darba algu no 1600 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas (piedāvātais atalgojums konkursa uzvarētājam tiks noteikts atbilstoši pieredzei un prasmēm amata pienākumu veikšanai)
Darba vieta: Rīga, Skanstes iela 50
Darba laiks: Pirmdiena-piektdiena no 08:30 līdz 17:00.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai – intervijai.
Jūsu CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Transporta atlīdzību speciālists” gaidīsim ERGO uz e-pastu: personals@ergo.lv līdz 2024.gada 9.maijam.
Ar personas datu apstrādes noteikumiem Jūs varat iepazīties: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Dzīvības apdrošināšanas darījumu vadītājs Vidzemes reģionā
Prasības kandidātam:
- Darba pieredze aktīvajā pārdošanā
- Vēlama darba pieredze finanšu nozarē (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze dzīvības apdrošināšanas nozarē)
- Augstākā izglītība, vēlams ekonomikā vai finansēs
- Teicamas latviešu valodas, kā arī vēlams labas angļu un krievu sarunvalodas zināšanas
- Lieliskas komunikācijas un sadarbības prasmes
- Uz rezultātu orientēta personība
Galvenie darba pienākumi:
- Aktīvi pārdot dzīvības apdrošināšanas pakalpojumus
- Apkalpot esošos un piesaistīt jaunus klientus
- Nodrošināt izvirzīto mērķu sasniegšanu
- Sagatavot apdrošināšanas piedāvājumus
- Slēgt un administrēt apdrošināšanas līgumus
- Piedalīties projektos ar citām ERGO struktūrvienībām
ERGO piedāvā:
- Dinamisku darbu tirgus līderu komandā
- Darbam nepieciešamās apmācības
- Veselības, dzīvības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu
- Papildus 5 brīvdienas gadā pēc pārbaudes laika
- Autostāvvietu pie biroja
- Iespēju daļu darba laika strādāt attālināti
- Darba algu 1100 EUR līdz 2000 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas, atkarībā no sasniegtajiem pārdošanas rezultātiem
Darba vieta: Jāņa Poruka iela 21, Cēsis
Darba laiks: Elastīgs darba laiks, Pirmdiena-piektdiena.
Jūsu CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Dzīvības apdrošināšanas darījumu vadītājs” gaidīsim ERGO uz e-pastu: personals@ergo.lv līdz š.g. 21.aprīlim.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai - intervijai.
Ar personas datu apstrādes noteikumiem Jūs varat iepazīties: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Pārdošanas speciālists Rietumu reģionālajā filiālē Liepājā
Prasības kandidātam:
- Vēlama pieredze finanšu nozarē (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze apdrošināšanas nozarē)
- Darba pieredze klientu apkalpošanā vai pārdošanā
- Augstākā izglītība, vēlams ekonomikā, finansēs vai inženierzinātnēs
- Teicamas latviešu valodas zināšanas, kā arī vēlams krievu un angļu valodas zināšanas
- Lieliskas komunikācijas un sadarbības prasmes
- Vēlme pārdot un sasniegt augstus rezultātus
Galvenie darba pienākumi:
- Aktīvi pārdot apdrošināšanas pakalpojumus
- Apkalpot esošos un piesaistīt jaunus klientus
- Sagatavot apdrošināšanas piedāvājumus
- Slēgt un administrēt apdrošināšanas līgumus
- Piedalīties projektos ar citām ERGO struktūrvienībām
ERGO piedāvā:
- Dinamisku darbu tirgus līderu komandā
- Profesionālus un atbalstošus kolēģus
- Darbam nepieciešamās apmācības
- Veselības, dzīvības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu
- Papildus 5 brīvdienas gadā pēc pārbaudes laika
- Darba samaksu 1060 EUR līdz 2300 EUR mēnesī, kas sastāv no pamatalgas un mainīgās daļas, un ir atkarīga no pārdošanas rezultātiem
Darba vieta: Graudu iela 43, Liepāja
Darba laiks: Pirmdiena - piektdiena 9:00-17:00.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai – intervijai.
Jūsu CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Galvenais apdrošināšanas speciālists” gaidīsim ERGO uz e-pastu: personals@ergo.lv līdz š.g. 5.maijam.
Ar personas datu apstrādes noteikumiem Jūs varat iepazīties: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Speciālists Klientu apkalpošanas atlīdzību nodaļā
Prasības kandidātam:
- Vismaz 1 gada darba pieredze klientu apkalpošanā
- Pieredze apdrošināšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- Vismaz vidējā izglītība, vēlams augstākā izglītība
- Teicamas latviešu valodas, labas krievu un angļu valodas zināšanas
- Labas MS Office programmu lietotāja prasmes
- Labas komunikācijas, pārliecināšanas un argumentēšanas prasmes
- Iniciatīva un spēja risināt nestandarta situācijas, orientācija uz rezultāta sasniegšanu
- Augsta noturība pret stresu
Galvenie darba pienākumi:
- Apdrošināšanas atlīdzību pieteikumu pieņemšana un konsultāciju sniegšana klientiem pa tālruni un elektroniskajos saziņas kanālos
- Apdrošināšanas atlīdzību pieteikumu administrēšana
- Ienākošās un izejošās korespondences apstrāde
ERGO piedāvā:
- Dinamisku un atbildīgu darbu vienā no vadošajām apdrošinātāju grupām Baltijas reģionā
- Iekšējās apmācības darbu uzsākot
- Dzīvības, nelaimes gadījumu un veselības apdrošināšanu
- Papildus 5 brīvdienas gadā pēc pārbaudes laika
- Autostāvvietu
- Iespēju daļu darba laika strādāt attālināti
- Darba algu no 1250 līdz 1400 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas (piedāvātais atalgojums konkursa uzvarētājam tiks noteikts atbilstoši pieredzei un prasmēm amata pienākumu veikšanai)
Darba vieta: Skanstes iela 50, Rīga
Darba laiks: Pirmdiena-piektdiena, 08:30-17:00.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai – intervijai.
Jūsu CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Speciālists Klientu apkalpošanas nodaļā” gaidīsim ERGO uz e-pastu: personals@ergo.lv līdz 2024.gada 5.maijam.
Ar personas datu apstrādes noteikumiem Jūs varat iepazīties: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Darījumu vadītājs Īpašuma, personu un civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas veidu grupā
Prasības kandidātam:
- Vismaz 1 gada darba pieredze apdrošināšanā ar Civiltiesiskās atbildības vai Komercīpašuma vai Personu apdrošināšanas veidiem
- Augstākā izglītība, vēlams ekonomikas, finanšu, tiesību zinātņu vai tehnisko zinātņu jomā
- Prasmes darbā ar MS Office programmām (Excel, Word)
- Labas latviešu un angļu valodas (rakstiski un mutiski) prasmes, kā arī vēlamas krievu sarunvalodas prasmes
- Spēcīga analītiskā domāšana un precizitāte
- Spēja strādāt dinamiskā darba vidē un lielu informācijas apjomu
- Labi attīstītas komunikācijas un sadarbības prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- Apdrošināšanas piedāvājumu sagatavošana un pārdošana sadarbības partneriem (brokeriem) ar mērķi nodrošināt uzņēmuma pārdošanas rezultātu sasniegšanu
- Riska izvērtēšana (parakstīšana) un administratīvo funkciju veikšana piešķirto tiesību/limitu ietvaros
- Piedalīšanās apdrošināšanas produktu un darba procesu attīstībā
- Sadarbības uzturēšana un attiecību veidošana ar sadarbības partneriem (brokeriem)
- Sadarbība ikdienas procesos ar Korporatīvās pārdošanas un Risku parakstīšanas departamentu struktūrvienībām
ERGO piedāvā:
- Dinamisku un atbildīgu darbu vienā no vadošajām apdrošinātāju grupām Baltijas reģionā
- Dzīvības, nelaimes gadījumu un veselības apdrošināšanu
- Papildus 5 brīvdienas gadā pēc pārbaudes laika
- Autostāvvietu
- Iespēju daļu darba laika strādāt attālināti
- Darba samaksu sākot no 1650 EUR līdz 2200 EUR pirms nodokļu nomaksas mēnesī, iekļaujot mēneša/ceturkšņa mainīgo daļu
Darba vieta: Skanstes iela 50, Rīga
Darba laiks: Pirmdiena - Piektdiena 08:30-17:00.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai – intervijai.
Jūsu CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Darījumu vadītājs” gaidīsim ERGO uz e-pastu: personals@ergo.lv vai piesakies CV-Online portālā līdz 10.maijam.
Ar personas datu apstrādes noteikumiem Jūs varat iepazīties: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Business Continuity Lead
Requirements:
- Bachelor’s degree in Business Administration, Risk Management, Information Technology, or related field
- Proven experience in project management
- Knowledge of business continuity regulatory requirements, standards and practices relevant for the financial sector
- Previous experience in business continuity planning, emergency management or related field
- Professional certification in Business Continuity Management will be considered favorably
- Excellent communication and interpersonal skills and high level of maturity
- Fluent English and one of Baltic language skills
Main job tasks and responsibilities:
- Ensure alignment with the group policies and compliance with regulatory requirements
- Facilitate and oversee the development of emergency, business and resource recovery plans
- Challenge the effectiveness of business impact analysis
- Perform risk assessments on potential risks that may impact business operations and oversee the implementation of mitigation measures
- Cooperate with process owners and other stakeholders to ensure a proper response to unforeseen disruptions
- Develop and implement awareness program, incl. organizing trainings, leading and coordinating testing and simulation exercises to evaluate the effectiveness of the plans
- Communicate with suppliers to ensure they meet the company’s business continuity requirements
- Prepare status updates and reports to the management bodies and regulator
In ERGO we offer:
- Diverse and challenging tasks to be solved on Baltic level
- Interesting and challenging international projects
- Flexible work arrangements, including option for partial remote work
- Benefits from ERGO (health insurance, extra vacation days and others)
- Salary 2600 EUR to 3200 EUR per month before taxes (based on experience and qualification)
Darba vieta: Riga, Tallinn or Vilnius
Darba laiks: Monday - Friday, 40 hours per week.
For applying, please send your CV and cover letter (in English) by 5th of May via e-mail personals@ergo.lv with the subject “Business Continuity Lead” or apply through the CV-Online portal.
We will contact those candidates who will be nominated for the next selection level – interview.
Speciālists Veselības apdrošināšanas līgumu pārvaldes nodaļā
Prasības kandidātam:
• Augstākā izglītība (vai pēdējo kursu students), vēlams ekonomikas, finanšu vai citā līdzvērtīgā specialitātē
• Iepriekšēja darba pieredze biroja darbā ar informācijas apstrādi (darbs apdrošināšanā ir priekšrocība)
• Ļoti labas iemaņas darbā ar datoru, padziļinātas MS Excel zināšanas
• Teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
• Teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
• Augsta precizitāte un labas laika plānošanas prasmes
Galvenie darba pienākumi:
• Nodaļā iesniegtās informācijas apstrāde un kontrole
• Informācijas papildināšana un uzturēšana datu uzskaites sistēmā
• Veselības apdrošināšanas polišu, rēķinu un karšu sagatavošana
• Sadarbība ar starpniekiem un pārdošanas tīklu
• Komunikācija ar klientiem par apdrošināšanas polišu darbību saistītos jautājumos
ERGO piedāvā:
• Dinamisku un atbildīgu darbu vienā no vadošajām apdrošinātāju grupām Baltijas reģionā
• Iekšējās apmācības darbu uzsākot
• Dzīvības, nelaimes gadījumu un veselības apdrošināšanu
• Papildus 5 brīvdienas gadā pēc pārbaudes laika
• Autostāvvietu
• Iespēju daļu darba laika strādāt attālināti
• Darba algu no 1350 līdz 1450 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas (ņemot vērā kvalifikāciju un darba pieredzi)
Darba vieta: Skanstes iela 50, Rīga
Darba laiks: Pirmdiena - Piektdiena 08:30-17:00.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai – intervijai.
Jūsu CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Speciālists Veselības līgumu pārvaldes nodaļā” gaidīsim ERGO uz e-pastu: personals@ergo.lv vai piesakies portālā www.cv.lv līdz š.g. 5.maijam.
Ar personas datu apstrādes noteikumiem Jūs varat iepazīties: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Klientu pieredzes speciālists
Prasības kandidātam:
• Darba pieredze klientu pieredzes vadībā, pārdošanā vai līdzvērtīgā jomā
• Vēlama pieredze procesu vai projektu vadībā
• Pieredze ar iekšējo dokumentu izstrādi, datu apstrādi un atskaišu gatavošanu
• Augstākā izglītība
• Labas MS Office (Powerpoint un Excel) prasmes
• Teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas.
• Ļoti labas analītiskās spējas
• Lieliskas komunikācijas un sadarbības prasmes
Galvenie darba pienākumi:
• Vadīt Klientu apmierinātības mērījuma (NPS) procesu Baltijas valstīs (t.sk. veikt procesa uzlabojumus, kontroli, sagatavot nepieciešamas atskaites)
• Vadīt sūdzību pārvaldības procesu Baltijas valstīs (t.sk. procesa pārraudzība, kontrole un atskaišu sagatavošana)
• Uzraudzīt Digitālā, Marketinga un Klientu apkalpošanas departamenta Baltijas valstīs iekšējo dokumentāciju (t.sk. procedūru/ vadlīniju izstrāde, atjaunošana)
• Veikt regulārās Digitālā, Marketinga un Klientu apkalpošanas departamenta Baltijas valstīs iekšējās procesu kontroles
• Sniegt atbalstu departamenta darbiniekiem iepirkumu procesā
• Gatavot nepieciešamas atskaites Valdei un ERGO Grupai
ERGO piedāvā:
• Dinamisku un atbildīgu darbu vienā no vadošajām apdrošinātāju grupām Baltijas reģionā
• Iekšējās apmācības darbu uzsākot
• Dzīvības, nelaimes gadījumu un veselības apdrošināšanu
• Papildus 5 brīvdienas gadā pēc pārbaudes laika
• Autostāvvietu
• Iespēju daļu darba laika strādāt attālināti
• Darba algu no 1900 līdz 2300 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas (ņemot vērā kvalifikāciju un pieredzi)
Darba vieta: Skanstes iela 50, Rīga
Darba laiks: Pirmdiena - Piektdiena 08:30-17:00.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai – intervijai.
Tavu CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Klientu pieredzes speciālists” gaidīsim ERGO uz e-pastu: personals@ergo.lv vai piesakies CV-Online portālā līdz 2024.gada 5.maijam.
Ar personas datu apstrādes noteikumiem Jūs varat iepazīties: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Dzīvības apdrošināšanas darījumu vadītājs Centrālajā reģionālajā filiālē
Prasības kandidātam:
- Darba pieredze aktīvajā pārdošanā
- Vēlama darba pieredze finanšu nozarē (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze dzīvības apdrošināšanas nozarē)
- Augstākā izglītība, vēlams ekonomikā vai finansēs
- Teicamas latviešu valodas, kā arī vēlams labas angļu un krievu sarunvalodas zināšanas
- Lieliskas komunikācijas un sadarbības prasmes
- Uz rezultātu orientēta personība
Galvenie darba pienākumi:
- Aktīvi pārdot dzīvības apdrošināšanas pakalpojumus
- Produktu prezentāciju vadīšana klientiem (juridiskās personas)
- Apkalpot esošos un piesaistīt jaunus klientus
- Nodrošināt izvirzīto mērķu sasniegšanu
- Sagatavot apdrošināšanas piedāvājumus
- Slēgt un administrēt apdrošināšanas līgumus
- Piedalīties projektos ar citām ERGO struktūrvienībām
ERGO piedāvā:
- Dinamisku darbu tirgus līderu komandā
- Darbam nepieciešamās apmācības
- Veselības, dzīvības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu
- Papildus 5 brīvdienas gadā pēc pārbaudes laika
- Autostāvvietu pie biroja
- Iespēju daļu darba laika strādāt attālināti
- Darba algu 1200 EUR līdz 2000 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas, atkarībā no sasniegtajiem pārdošanas rezultātiem
Darba vieta: Skanstes iela 50, Rīga
Darba laiks: Pirmdiena - Piektdiena 08:30-17:00.
Jūsu CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Dzīvības apdrošināšanas darījumu vadītājs CRF” gaidīsim ERGO uz e-pastu: personals@ergo.lv līdz š.g. 5.maijam.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai - intervijai.
Ar personas datu apstrādes noteikumiem Jūs varat iepazīties: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade