ERGO atzīts par mīlētāko, zaļāko un cilvēcīgāko apdrošināšanas zīmolu Baltijā

Publicēts: 06.10.2020.

Baltijā plašākajā zīmolu un dzīvesstila pētījumā "Brand Capital" ietvaros jau 16 gadus tiek noskaidroti Latvijā un Baltijā mīlētākie zīmoli. Apdrošināšanas sabiedrība ERGO arvien ierindojusies starp mīlētākajiem apdrošināšanas un finanšu nozares zīmoliem gan Latvijā, gan Baltijā. Esam gandarīti, ka arī šajā gadā ERGO spējis saglabāt pirmo pozīciju starp mīlētākajiem un cilvēcīgākajiem apdrošināšanas zīmoliem Baltijā, kam šogad pievienojies arī zaļākā apdrošināšanas zīmola Baltijā novērtējums. 

Mīlētāko zīmolu topa mērķis ir noskaidrot lielāko Baltijā pārstāvēto zīmolu vērtību un faktorus, kas to ietekmē. Tops ir balstīts uz starptautiski veidotu un lokāli adaptētu zīmolu pētījumu metodoloģiju un ietver dažādus jautājumus par zīmola un tā auditorijas savstarpējām attiecībām, auditorijas dzīvesstilu, mediju izmantošanas īpatnībām un demogrāfiju.

Zīmola vērtību veido zīmolam lojālo klientu skaits Baltijā, ko var izmērīt ar diviem rādītājiem - plānoto pirkumu un emocionālo pieķeršanos. Pētījumā tiek apskatīts plašs tēmu loks, taču to ietvaros ir iespējams izpētīt trīs faktorus, kas ietekmē lojalitāti - unikalitāti, kvalitāti un rentabilitāti.

Mīlētākais zīmols

Varam lepoties, ka arī šogad apdrošināšanas sabiedrība ERGO atzīts par mīlētāko apdrošināšanas zīmolu Baltijā, kopvērtējumā starp citu nozaru zīmoliem, ierindojoties 50.vietā.
 
Tāpat ERGO ierindojusies 3.vietā Baltija starp visiem finanšu sektora uzņēmumiem, piekāpjoties vien divām bankām - "Swedbank" un "SEB".

Zaļākais zīmols

Kopš 2016. gada šī pētījuma ietvaros tiek noteikts arī videi draudzīgais jeb zaļākais zīmols.  

Priecājamies, ka sabiedrība pamana ERGO labos darbus un novērtē mūs kā sociāli atbildīgu un uz ilgtspējīgu attīstību vērstu uzņēmumu, ko pierāda arī fakts, ka esam atzīti par zaļāko apdrošināšanas zīmolu Baltijā. 

Šis novērtējums sniedz mums iedvesmu un enerģiju īstenot turpmākās dabai draudzīgās aktivitātes mūsu uzņēmumā, sekojot vienam no mūsu zīmola pozicionējumiem, ko esam apzīmējuši ar saukli: “Rūpēties par nākotni ir mūsu dabā”.

Cilvēcīgākais zīmols 

Zīmolu mīlestību ļoti ietekmē arī zīmolu cilvēcīguma vērtējums jeb tas, cik zīmoli dara labu un veicina pozitīvas pārmaiņas sabiedrībā.

Esam gandarīti, ka arī šogad ERGO atzīts arī par cilvēcīgāko apdrošināšanas zīmolu Baltijā, ierindojoties topa 22.vietā. 


Paldies mūsu klientiem, partneriem un sabiedrībai par šo novērtējumu!

"Brand Capital" ir plašākais zīmolu un dzīvesstila pētījums Baltijā. Pētījumā iekļauti vairāk kā 500 zīmoli un vairāk kā 350 dažādi dzīvesstila jautājumi. Pētījumā tiek aptaujāti Baltijas iedzīvotāji vecumā no 15-74 gadiem, kas vismaz reiz nedēļā lieto internetu. Pētījuma izlase ir reprezentatīva. Aptaujā piedalījās 2800 respondenti: Latvijā – 1000; Lietuvā– 1000; Igaunijā – 800. Pētījums tika veikts 2020. gada jūlijā un augustā.