Darbs un prakse ERGO
Mēs esam mūsdienīgs, atvērts un stabils uzņēmums, kas piedāvā daudzveidīgas karjeras iespējas starptautiskā vidē, profesionālo attīstību un izaugsmi.
ERGO ir viens no vadošajiem apdrošinātājiem Latvijā un Baltijā. ERGO uzņēmumos Baltijā strādā vairāk nekā 1300 darbinieku un vairāki simti starpnieku, aģentu. Darbinieki ir mūsu panākumu atslēga. Mūsu darbinieki ir ar daudzveidīgu profesionālo pieredzi un izglītību.
ERGO ir ierindojies 38. vietā Labāko darba devēju TOP 50 un 8. vietā Finanšu nozares TOP 10 kategorijā, kā arī ir ieguvis Ģimenei draudzīga komersanta statusu un Platīna kategoriju Ilgtspējas indeksā.
Dažādība un iekļaušanas kultūra ir daļa no ERGO. Mūsu mērķis ir veidot atbalstošu, iedrošinošu un iesaistošu vidi, kurā katra komandas dalībnieka balsij ir nozīme. Mēs nodrošinām vienlīdzīgas iespējas visiem kandidātiem neatkarīgi no rases, ādas krāsas, reliģijas, dzimuma, seksuālās orientācijas, dzimuma identitātes un nacionālās izcelsmes.
Aicinām komandā kompetentus, motivētus, enerģiskus, komunikablus un uz sadarbību orientētus cilvēkus. Saviem darbiniekiem mēs piedāvājam profesionālus izaicinājumus un izaugsmes iespējas kā Latvijas, tā Baltijas un starptautiskās ERGO Grupas ietvaros. Mēs augstu novērtējam savu darbinieku iniciatīvu, ieguldījumu un iesaistīšanos. Mēs ne tikai veiksmīgi strādājam kopā gan komandā, gan arī individuāli, lai sasniegtu nospraustos mērķus, bet arī kopīgi atpūšamies dažādos pasākumos.
Pievienojies ERGO profesionāļu komandai!
Sūti mums savu CV ar pieteikuma vēstuli uz e-pastu personals@ergo.lv
Prakse ERGO
Mēs novērtējam jaunos speciālistus, kuri vēlas pilnveidoties un kuriem klients ir pirmajā vietā, un kuriem ir svarīga atbildība un sadarbība.
ERGO pastāvīgi piedāvā obligātās prakses vietas dažādu augstskolu studentiem. Labprāt gaidām pie sevis praksē ekonomikas, finanšu, biznesa vadības un administrācijas, transporta inženierzinātņu, komunikācijas vai jurisprudences studentus. Prakses laikā ERGO ir iespēja iepazīties ar apdrošināšanas nozares ikdienu, attīstīt un pilnveidot savas prasmes un zinošu kolēģu vadībā iegūt vērtīgu pieredzi.
Ja vēlies savu karjeru sākt pie mums un Tev ir interese par praksi ERGO uzņēmumos, sūti savu CV uz e-pastu personals@ergo.lv, norādot vēlamo prakses laiku un pilsētu, interesējošo nodaļu vai sfēru, kā arī pievieno aprakstu par sevi.
Par prakses iespējām aicinām interesēties vismaz divas nedēļas pirms tās sākuma.
Veiksmīgākos studentus, kuri atzinīgi izgājuši praksi, mēs nereti aicinām pievienoties mūsu komandai un veidot savu karjeru ERGO!
Aktuālās vakances
Apdrošināšanas eksperts Īpašuma, personu un CTA veidu grupā (darbam uz noteiktu laiku)
PRASĪBAS KANDIDĀTAM:
- Vismaz 1 gada darba pieredze apdrošināšanā ar Īpašuma, Personu vai Civiltiesiskās apdrošināšanas veidiem
- Augstākā izglītība, vēlams ekonomikas, finanšu, tiesību zinātņu vai tehnisko zinātņu jomā
- Prasmes darbā ar MS Office programmām (Excel, Word)
- Labas latviešu un angļu valodas (rakstiski un mutiski) prasmes, kā arī vēlamas krievu sarunvalodas prasmes
- Spēcīga analītiskā domāšana un precizitāte
- Spēja strādāt dinamiskā darba vidē un lielu informācijas apjomu
- Labi attīstītas komunikācijas un sadarbības prasmes
GALVENIE DARBA PIENĀKUMI:
- Apdrošināšanas piedāvājumu sagatavošana un pārdošana sadarbības partneriem (brokeriem) ar mērķi nodrošināt uzņēmuma pārdošanas rezultātu sasniegšanu
- Riska izvērtēšana (parakstīšana) un administratīvo funkciju veikšana piešķirto tiesību/limitu ietvaros
- Piedalīšanās apdrošināšanas produktu un darba procesu attīstībā
- Sadarbības uzturēšana un attiecību veidošana ar sadarbības partneriem (brokeriem)
- Sadarbība ikdienas procesos ar Korporatīvās pārdošanas un Risku parakstīšanas departamentu struktūrvienībām
ERGO piedāvā:
- Dinamisku un atbildīgu darbu vienā no vadošajām apdrošinātāju grupām Baltijas reģionā
- Dzīvības, nelaimes gadījumu un veselības apdrošināšanu
- Papildus 5 brīvdienas gadā pēc pārbaudes laika
- Autostāvvietu
- Iespēju daļu darba laika strādāt attālināti
- Darba samaksu sākot no 1400 EUR līdz 2200 EUR pirms nodokļu nomaksas mēnesī, iekļaujot ceturkšņa un mēneša mainīgo daļu
Darba vieta: Skanstes iela 50, Rīga
Darba laiks: Pirmdiena-piektdiena, 08:30-17:00.
Jūsu CV un motivācijas vēstuli ar norādi "Apdrošināšanas eksperts Īpašuma grupā" gaidīsim uz e-pastu personals@ergo.lv līdz šī gada 20.jūlijam.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai - intervijai.
Ar personas datu apstrādes noteikumiem Jūs varat iepazīties: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Dzīvības apdrošināšanas pārdošanas speciālists Zvanu centrā (darbam uz noteiku laiku)
PRASĪBAS KANDIDĀTAM:
- Darba pieredze pārdošanā un klientu apkalpošanā pa telefonu (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze dzīvības apdrošināšanas nozarē)
- Vēlme pārdot un sasniegt augstus rezultātus
- Teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, precizitāte un atbildības sajūta
- Patika komunicēt ar klientiem pa telefonu un e-pastā
- Teicamas latviešu valodas zināšanas
- Labas iemaņas darbā ar datoru un spēja apgūt jaunas programmas
- Vēlama augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
GALVENIE DARBA PIENĀKUMI:
- Aktīvi pārdot apdrošināšanas pakalpojumus
- Piesaistīt jaunus klientus
- Nodrošinat izcilu klientu attālinātās apkalpošanas servisu, individuālu pieeju, izzinot klientu vajadzības un piedāvājot piemērotākos risinājumus
- Piedalīties aktīvās pārdošanas pasākumos
- Sagatavot apdrošināšanas piedāvājumus
- Slēgt un administrēt apdrošināšanas līgumus
ERGO PIEDĀVĀ:
- Dinamisku un atbildīgu darbu vienā no vadošajām apdrošinātāju grupām Baltijas reģionā
- Dzīvības, nelaimes gadījumu un veselības apdrošināšanu
- Papildus 5 brīvdienas gadā pēc pārbaudes laika
- Autostāvvietu
- Iespēju daļu darba laika strādāt attālināti
- Darba samaksu sākot no 1200 EUR līdz 2000 EUR pirms nodokļu nomaksas mēnesī, iekļaujot ceturkšņa un mēneša mainīgo daļu
Darba vieta: Skanstes iela 50, Rīga
Darba laiks: Pirmdiena-piektdiena, 08:30-17:00.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai – intervijai.
Jūsu CV un motivācijas vēstuli ar norādi “Dzīvības apdrošināšanas pārdošanas speciālists” gaidīsim ERGO uz e-pastu: personals@ergo.lv vai piesakies portālā www.cv.lv līdz š.g. 18.jūlijam.
Ar personas datu apstrādes noteikumiem Jūs varat iepazīties: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Product Manager
Requirements:
- Higher education in Business Management, Economics, Finance or related field
- At least 3 years successful experience as project or product manager in Finance sector
- Work experience in the field of insurance will be considered as an advantage
- Analytical mindset with the ability to make data-driven decisions
- Excellent management, communication and collaboration skills
- Ability to work independently
- Fluent English (work materials in English and communication on Baltic level) and Latvian language skills
Main responsibilities:
- Lead development and improvements of new and existing Life insurance products
- Ensure Life insurance product life cycle management
- Ensure oversight and effective governance, monitoring, documentation, methodical compliance for assigned product portfolio
- Ensure life insurance products compliance with EIOPA guidelines and relevant national regulations and ERGO guidelines
- Coordinate with distribution channels to ensure proper product distribution and communication with the customer
- Lead product trainings
- Prepare regular and ad-hoc reports, product documentation and procedures
ERGO offers:
- Diverse and challenging tasks and projects
- Flexible work organization and the possibility of working partially remotely
- Benefits from ERGO (health, life, accident insurance, extra vacation days and others)
- Salary 2800 EUR to 3200 EUR per month before taxes (based on experience and qualification)
Darba vieta: Skanstes street 50, Riga
Darba laiks: Monday- Friday, 08:30-17:00.
For applying, please send your CV and cover letter (in English) by 13th July via e-mail personals@ergo.lv with the subject “Product Manager” or via www.cv.lv portal.
We will contact those candidates who will be nominated for the next selection level – interview.
Please get acquainted with the principles of candidate data processing on the ERGO website: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Atlīdzību speciālists Transportlīdzekļu atlīdzību nodaļā
PRASĪBAS KANDIDĀTAM:
- Pieredze atlīdzību regulēšanā, vēlams transportlīdzekļu atlīdzībās
- Vēlama augstākā izglītība vai vidējā profesionālā izglītība
- Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas saziņas nodrošināšanai ar Klientiem un partneriem ārpus Latvijas, angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- Ļoti labas komunikācijas prasmes, prasme aizstāvēt savu viedokli, kā arī risināt konfliktsituācijas
- Labas iemaņas darbā ar datoru
GALVENIE DARBA PIENĀKUMI:
- Veikt Transportlīdzekļu atlīdzību nodaļai piekritīgo KASKO un OCTA atlīdzību lietu administrēšanu
- Izskatīt klientu iesniegtos zaudējuma atlīdzību pieteikumus un pieņemt lēmumus
- Atbildēt uz klientu sūdzībām
- Sadarboties ar ERGO partneriem un norīkot ekspertīzes
ERGO PIEDĀVĀ:
- Dinamisku un atbildīgu darbu vienā no vadošajām apdrošinātāju grupām Baltijas reģionā
- Dzīvības, nelaimes gadījumu un veselības apdrošināšanu
- Papildus 5 brīvdienas gadā pēc pārbaudes laika
- Iespēju daļu darba laika strādāt attālināti
- Darba algu sākot no 1900 EUR pirms nodokļu nomaksas mēnesī
Darba vieta: Skanstes iela 50, Rīga
Darba laiks: Pirmdiena-piektdiena, 08:30-17:00.
Jūsu CV un motivācijas vēstuli ar norādi "Atlīdzību speciālists Transportlīdzekļu atlīdzību nodaļā" gaidīsim uz e-pastu personals@ergo.lv līdz šī gada 20.jūlijam.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai - intervijai.
Ar personas datu apstrādes noteikumiem Jūs varat iepazīties: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Head of Digital, Markating and CX Division in Baltics (temporary role)
We are looking for an experienced leader to head our Digital, Marketing, and Customer Experience (CX) division across the Baltics. This is a fixed-term maternity cover position for approximately two years. In this role, you will shape and lead regional marketing strategy, manage cross-country teams, and ensure strong brand visibility and a seamless customer journey. You will also be responsible for the digital development of the company, working closely with other business areas to drive customer-focused, data-driven growth and help position ERGO as a leading, innovative insurance company in the region.
Our expectations:
- Proven experience in managing complex marketing and communication projects, ideally in a regional or international setting
- Strong skills in data analysis, metrics-based decision-making, and marketing performance optimization
- Excellent leadership and stakeholder management capabilities, grounded in empathy and collaboration
- Track record of ownership and execution in a high-pace, agile environment
- Fluency in English and local language skills
- Familiarity with CX, digital customer journeys, brand management, and cross-channel marketing
- Alignment with ERGO's Baltic leadership values: trust, integrity, ownership, customer focus, teamwork, and leadership
Main responsibilities:
- Develop and lead Digital, Marketing, and Customer Experience (CX) strategies across the Baltics
- Align local plans with ERGO Group and ERGO Baltics targets, including regular reporting and collaboration
- Manage cross-functional teams, budgets, and strategic initiatives to drive performance and growth
- Set CX and customer journey standards, including digital UX
- Build brand awareness and monitor market trends, competitors, and customer insights to adjust strategies
- Oversee digital platforms, campaigns, sponsorships, and coordinate with Sales, Underwriting, Product Develop, and IT
- Ensure regional alignment of processes and participate in ERGO Group projects and external representation
ERGO offers:
- Diverse and challenging tasks and projects on Baltic level
- Flexible work organization and the possibility of working partially remotely
- Benefits from ERGO (health, life, accident insurance, extra vacation days and others)
- Salary 4500 EUR to 6500 EUR per month before taxes (based on experience and qualification)
Darba vieta: Riga, Vilnius or Tallinn
Darba laiks: Monday- Friday, 08:30-17:00.
For applying, please send your CV and cover letter (in English) by 11th July via e-mail atranka@ergo.lt with the subject “Head of Digital, Marketing and (CX) Division”, or via www.cv.lv portal.
We will contact those candidates who will be nominated for the next selection level – interview.
Please get acquainted with the principles of candidate data processing on the ERGO website: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Head of Planning and Controlling Division (temporary role)
Our expectations:
- Higher education in Finance, Accounting, Business Administration or related field
- Proven experience in financial, planning, budgeting, forecasting, and/or controlling roles
- Experience of working in the insurance sector would be a great advantage
- Team management experience
- Strong analytical skills with the ability to interpret complex financial data and provide strategic insights
- Strategic mind-set, strongly oriented on business and efficiency
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to effectively interact with stakeholders at all levels of the organization
- Proficiency in financial management software and advanced MS Excel skills
- Fluent English (communication on Baltic level and work materials in English) and local language skills
Main responsibilities:
- Manage controlling and planning function and lead the team on Baltic level
- Preparation of regular and/or ad-hoc financial reporting to provide an overview of business and financial performance (Local and ERGO Group)
- Management of the budgeting, forecasting and mid-term planning process
- Development and implementation of efficient planning, controlling and forecasting processes. In particular, the use of modern technologies, Datawarehouse, robotics
- Monitor and analyze financial performance against budget and forecast, identifying deviations and recommend corrective actions as necessary
- Provide strategic guidance and actionable insights to senior management based on financial analysis and performance metrics
- Building, leading and sustaining a highly motivated and high performing team culture
ERGO offers:
- Diverse and challenging tasks and projects on Baltic level
- Flexible work organization and the possibility of working partially remotely
- Benefits from ERGO (health, life, accident insurance, extra vacation days and others)
- Salary 4500 EUR to 6000 EUR per month before taxes (based on experience and qualification)
Darba vieta: Riga, Vilnius or Tallinn
Darba laiks: Monday- Friday, 08:30-17:00.
For applying, please send your CV and cover letter (in English) by 11th July via e-mail atranka@ergo.lt with the subject “Head of Planning and Controlling Division”, or via www.cv.lv portal.
We will contact those candidates who will be nominated for the next selection level – interview.
Please get acquainted with the principles of candidate data processing on the ERGO website: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade
Accounting Policy Specialist
In this role, you will be responsible for developing and maintaining accounting methodologies and procedures aligned with IFRS and ERGO Group standards. You will support the finance team in preparing financial and regulatory reports, ensure compliance with insurance industry regulations, and contribute to internal controls and documentation. If you have a keen eye for detail, a strong understanding of accounting standards, and a drive to improve financial processes, we would love to hear from you!
Our expectations:
- A university degree in Accounting, Finance, Economics, or a similar field
- Around 2-3 years of experience in accounting, finance, or a related area. Experience in insurance or financial services is an advantage
- Basic to solid understanding of IFRS
- Strong attention to detail and willingness to learn and work with regulations and methodologies. Proficient in Microsoft Excel and Word
- Fluency in English and one of the Baltic States’ languages
Main responsibilities:
- Develop and maintain accounting methodologies, procedures, and internal policies in accordance with IFRS regulations and ERGO group accounting standards
- Support the finance team in preparing financial and regulatory reports
- Maintain and improve internal control systems and ensure clear documentation of financial processes
- Track and interpret regulatory changes affecting accounting practices in the insurance industry
- Cooperate with other departments to streamline and strengthen financial operations
- Prepare internal manuals, guidelines, and training materials. Support audit reviews by preparing clear accounting procedures documentation
ERGO offers:
- Diverse and challenging tasks and projects on Baltic level
- Flexible work organization and the possibility of working partially remotely
- Benefits from ERGO (health, life, accident insurance, extra vacation days and others)
- Salary 2300 EUR to 2560 EUR per month before taxes (based on experience and qualification)
Darba vieta: Riga, Vilnius or Tallinn
Darba laiks: Monday- Friday, 08:30-17:00.
For applying, please send your CV and cover letter (in English) by 25th July via e-mail atranka@ergo.lt with the subject “Accounting Policy Specialist”, or via www.cv.lv portal.
We will contact those candidates who will be nominated for the next selection level – interview.
Please get acquainted with the principles of candidate data processing on the ERGO website: https://www.ergo.lv/lv/par-ergo/kandidatu-personas-datu-apstrade