ERGO ievieš jaunu digitālu risinājumu auto remonta pieteikšanai pēc negadījuma
Apdrošināšanas sabiedrība ERGO sadarbībā ar digitālo platformu “ColorApp.eu” no 1. jūlija piedāvā Latvijā līdz šim nebijušu risinājumu – turpmāk klienti, piesakot OCTA vai KASKO atlīdzību par automašīnas bojājumiem, “ColorApp.eu” vietnē varēs ātri un ērti izvēlēties piemērotāko ERGO sadarbības servisu un pieteikt savu auto apskatei, kā arī attālināti sekot līdzi remonta gaitai.
Līdz šim atlīdzības pieteicējiem mājaslapā bija pieejams ERGO sadarbības autoservisu sarasts un kontaktinformācija, līdz ar to saziņa ar izvēlēto servisu klientam bija jāveic telefoniski. Tagad informācija par servisiem, to reitingiem, brīvajiem pieraksta laikiem, kā arī iespēja sazināties ar pakalpojuma sniedzēju būs ērti un pārskatāmi pieejama vienuviet. Sākotnēji “ColorApp.eu” vietnē klientu izvēlei tiks piedāvāti Rīgas autoservisi, bet vēlāk – arī ERGO Latvijas reģionu sadarbības partneri.
Kā tas darbosies?
Pēc apdrošināšanas atlīdzības pieteikšanas ERGO klienti e-pastā saņems saiti uz “ColorApp.eu” vietni, kur, ievadot automašīnas datus un savu kontaktinformāciju, varēs:
- izvēlēties sev piemērotāko (tuvāko, augstāk novērtēto vai tml.) autoservisu no ERGO sadarbības partneru loka un apskatīt karti ar servisu atrašanās vietām;
- izvēlēties ērtāko datumu un laiku pirmajai auto apskatei servisā;
- pieteikt transportlīdzekļa apskati servisā, saņemot automātisku apstiprinājumu e-pastā;
- sekot līdzi remonta statusam (tāmes apstiprināšana, detaļu piegāde, remonta pabeigšana u.tml.);
- pēc remonta atstāt savu novērtējumu par servisa darbu.
Vietnē klients konkrētajam negadījumam izveidos sev personīgo "kabinetu", kurā būs iespējams tiešsaistē sazināties ar autoservisu, līdz ar to nebūs nepieciešams zvanīt meistaram, lai uzzinātu par remonta gaitu un statusu. Visas darbības būs dokumentētas un pieejamas vienuviet.
Kāpēc tas ir svarīgi?
“Mēs vēlamies, lai atlīdzības saņemšanas process klientiem būtu pēc iespējas ātrāks, ērtāks un vienkāršāks. Pēc negadījuma, kurā jebkurš autovadītājs piedzīvo neērtības un stresu, vieglai un ātrai auto remonta pakalpojuma saņemšanai ir sevišķi liela nozīme. “ColorApp.eu” platforma sniedz izcilu pārskatāmību, sākot no servisa izvēles un beidzot ar sekošanu līdzi remonta gaitai. Turklāt izvēli palīdzēs izdarīt vietnē redzamais apkalpoto lietotāju skaits un viņu atstātais novērtējums, kas servisiem, savukārt, uzliks papildu atbildību nodrošināt labākos, kvalitatīvākos pakalpojumus,” saka ERGO Atlīdzību regulēšanas departamenta direktore Sanita Rubene.
Viņa uzsver, ka jaunā sadarbība ar “ColorApp.eu” atvieglos ikdienu visām iesaistītajām pusēm un būs nozīmīgs solis klientu servisa attīstībā, jo arī apdrošinātājs varēs sekot līdzi saziņai starp klientu un autoservisu, pārraudzīt remonta norisi un nepieciešamības gadījumā iesaistīties, tādējādi lieki netraucējot klientus ar telefona zvaniem vai e-pastiem informācijas noskaidrošanai.
"Ar lepnumu sveicam ERGO kā mūsu pirmo “ColorApp.eu” apdrošināšanas partneri Latvijā. Šī sadarbība ir liels solis uz priekšu, jo ERGO kļūst par pirmo apdrošinātāju Latvijā, kas piedāvā klientiem pilnībā digitālu automašīnu remonta pieredzi — sākot no virsbūves remonta darbnīcas apmeklējuma rezervēšanas līdz remonta gaitas izsekošanai. Mūsu kopīgais mērķis ir uzlabot katra autovadītāja pieredzi pēc negadījuma. Mēs no sirds pateicamies ERGO komandai Latvijā par uzticību “ColorApp.eu” Kopā mēs padarām automašīnu remonta pakalpojumus pārredzamākus, efektīvākus un klientiem draudzīgākus," saka Andrius Bakštons (Andrius Bakštonas), “ColorApp.eu” izveidotājs un vizionārs.