ERGO klientu apkalpošana laika posmā no 21.oktobra līdz 15.novembrim

Informācija publicēta: 22.10.2021.

Cienījamais klient,

saistībā ar valstī noteikto tā dēvēto “lokdaunu” un ar to saistītājiem ierobežojumiem, kas ieviesti, lai maksimāli ierobežotu vīrusa COVID-19 izplatīšanās riskus un rūpējoties par sabiedrības, tai skaitā savu darbinieku veselību, uz laiku tiek mainīta kārtība, kādā apkalposim klientus klātienē – apkalpošana klātienē notiks tikai ar iepriekšēju pierakstu.
 

Laika posmā no 21. oktobra līdz 15. novembrim klientiem nepieciešams iepriekš pieteikt savu vizīti, zvanot uz konkrēto biroju. Tāpat maksimāli nodrošināsim klientu apkalpošanu attālināti, tāpēc aicinām sazināties ar savu ERGO konsultantu vai zvanīt uz Klientu atbalsta tālruni 1887.

Mūsu klientu apkalpošanas centri darbojas drošajā jeb zaļajā režīmā – visi darbinieki, kas strādā ar klientiem ir vakcinēti vai pārslimojuši Covid-19 pēdējo 6 mēnešu laikā.

Apmeklētājiem klientu centros jāuzrāda derīgs Covid-19 sertifikāts un personu apliecinošs dokuments.

Vēršam jūsu uzmanību, ka biroju darba laiki var mainīties, kā arī dažiem birojiem tie var būt atšķirīgi, tāpēc visu aktuālo informāciju par darba laikiem, kā arī biroju kontaktinformāciju meklējiet šeit. 

Tāpat informējam, ka šobrīd  mūsu klientu apkalpošanas centros klātienē nav iespējams pieteikt veselības apdrošināšanas atlīdzības. Šāds lēmums pieņemts, rūpējoties par mūsu darbinieku veselību, un balstoties uz klientu apkalpošanas vidējo laiku, kas šādos gadījumos pārsniedz 15 minūtes, un attiecīgi rada palielinātu inficēšanās risku. Veselības apdrošināšanas atlīdzības iespējams pieteikt ērtā un ātrā veidā attālināti, izmantojot mobilo aplikāciju vai pašapkalpošanās portālu mansergo.lv, kā arī nogādāt uz mūsu birojiem aizpildītus veselības apdrošināšanas atlīdzību pieteikumus ar maksājumus apliecinošiem čekiem aizlīmētā aploksnē vai nosūtīt minētos dokumentus pa pastu. 

Vienlaikus aicinām maksimāli izmantot visas pieejamās pakalpojumu saņemšanas iespējas attālināti. Lielākā daļa pakalpojumu, tai skaitā apdrošināšanas polišu iegāde, apdrošināšanas atlīdzību pieteikšana, konsultāciju saņemšana u.c., iespējama attālināti, gan izmantojot mūsu mājaslapā pieejamās tehniskās iespējas, gan mobilās lietotnes iespējas, kā arī sazinoties ar mūsu speciālistiem telefoniski. 

Jebkuru jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar mums, zvanot uz Klientu atbalsta tālruni 1887.


Pateicamies par jūsu sapratni un atbildīgo rīcību!

Tavs ERGO