ERGO klientu apkalpošana, sākot no 15.novembra

Informācija publicēta: 13.11.2021.

Cienījamais klient,

Balstoties uz Latvijas valdības 11. novembrī pieņemtajiem grozījumiem (Grozījumus 2021. gada 9. oktobra rīkojumā Nr. 720 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu”), informējam par kārtību, kādā apkalposim klientus, sākot ar š.g. 15.novembri.

Mūsu klientu apkalpošanas centri darbojas drošajā jeb zaļajā režīmā – visi darbinieki, kas strādā ar klientiem ir vakcinēti vai pārslimojuši Covid-19 pēdējo 6 mēnešu laikā. Klientiem, apmeklētājot ERGO klientu centrus klātienē, nav jāuzrāda Covid-19 sertifikāts, taču ir jāievēro visas drošības un higiēnas prasības.

Vēršam jūsu uzmanību, ka ERGO biroju darba laiki var mainīties, kā arī dažiem birojiem tie var būt atšķirīgi, tāpēc visu aktuālo informāciju par darba laikiem, kā arī biroju kontaktinformāciju meklējiet šeit.

Vienlaikus aicinām maksimāli izmantot visas pieejamās pakalpojumu saņemšanas iespējas attālināti. Lielākā daļa pakalpojumu, tai skaitā apdrošināšanas polišu iegāde, apdrošināšanas atlīdzību pieteikšana, konsultāciju saņemšana u.c., iespējama attālināti, gan izmantojot mūsu mājaslapā pieejamās tehniskās iespējas, gan mobilās lietotnes iespējas, kā arī sazinoties ar mūsu speciālistiem telefoniski.

Veselības apdrošināšanas atlīdzības īpaši ērtā un ātrā veidā iespējams pieteikt attālināti, izmantojot mobilo aplikāciju vai pašapkalpošanās portālu mansergo.lv, kā arī nogādājot tos uz mūsu birojiem aizpildītus veselības apdrošināšanas atlīdzību pieteikumus ar maksājumus apliecinošiem čekiem aizlīmētā aploksnē vai nosūtot minētos dokumentus pa pastu.

Jebkuru jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar mums, zvanot uz Klientu atbalsta tālruni 1887.

Tavs ERGO