ERGO - mīlētākais, zaļākais un cilvēcīgākais apdrošināšanas zīmols Baltijā

Informācija publicēta: 30.11.2021. 

Baltijā plašākajā zīmolu un dzīvesstila pētījumā "Brand Capital" ietvaros jau 17 gadus tiek noskaidroti Latvijā un Baltijā mīlētākie zīmoli. Apdrošināšanas sabiedrība ERGO arvien ierindojusies starp mīlētākajiem apdrošināšanas un finanšu nozares zīmoliem gan Latvijā, gan Baltijā, un esam gandarīti, ka arī šajā gadā ERGO spējis saglabāt pirmo pozīciju starp mīlētākajiem, cilvēcīgākajiem un zaļākajiem apdrošināšanas zīmoliem Baltijā.

Mīlētāko zīmolu topa mērķis ir noskaidrot lielāko Baltijā pārstāvēto zīmolu vērtību un faktorus, kas to ietekmē. Tops ir balstīts uz starptautiski veidotu un lokāli adaptētu zīmolu pētījumu metodoloģiju un ietver dažādus jautājumus par zīmola un tā auditorijas savstarpējām attiecībām, auditorijas dzīvesstilu, mediju izmantošanas īpatnībām un demogrāfiju.

Mīlētākais zīmols

Varam lepoties, ka arī šogad apdrošināšanas sabiedrība ERGO atzīta par mīlētāko apdrošināšanas zīmolu Baltijā. Tāpat ERGO ierindojies 3.vietā Baltijā starp visiem finanšu sektora uzņēmumiem, piekāpjoties vien divām bankām. 

Zaļākais zīmols

Kopš 2016. gada šī pētījuma ietvaros tiek noteikts arī videi draudzīgais jeb zaļākais zīmols.  

Priecājamies, ka sabiedrība pamana ERGO labos darbus un novērtē mūs kā sociāli atbildīgu un uz ilgtspējīgu attīstību vērstu uzņēmumu, ko pierāda arī fakts, ka esam atzīti par zaļāko apdrošināšanas zīmolu Baltijā.

Šis novērtējums sniedz mums iedvesmu un enerģiju īstenot un atbalstīt turpmākās dabai draudzīgās aktivitātes mūsu uzņēmumā, sekojot vienam no mūsu zīmola pozicionējumiem, ko esam apzīmējuši ar saukli: “Rūpēties par nākotni ir mūsu dabā”.

Cilvēcīgākais zīmols 

Zīmolu mīlestību ļoti ietekmē arī zīmolu cilvēcīguma vērtējums jeb tas, cik zīmoli dara labu un veicina pozitīvas pārmaiņas sabiedrībā.

Esam gandarīti, ka arī šogad ERGO atzīts par cilvēcīgāko apdrošināšanas zīmolu Baltijā, bet starp visu nozaru zīmoliem, ERGO ierindojies topa 15.vietā 

Zīmolu topu iespējams apskatīt šeit. 

Paldies mūsu klientiem, partneriem un sabiedrībai par šo novērtējumu!

"Brand Capital" ir plašākais zīmolu un dzīvesstila pētījums Baltijā. Pētījumā iekļauti ap 500 zīmoliem un vairāk nekā 350 dažādi dzīvesstila jautājumi. Pētījumā tiek aptaujāti Baltijas iedzīvotāji vecumā no 15-74 gadiem, kas vismaz reiz nedēļā lieto internetu. Pētījuma izlase ir reprezentatīva. Aptaujā piedalījās 2805 respondenti: Latvijā – 1002; Lietuvā– 1001; Igaunijā – 802. Pētījums tika veikts 2021. gada jūlijā un augustā.