ERGO sniedz jaunu pakalpojumu “Elektrum” klientiem – “Apkures risinājumu drošībai”

02.04.2025.

Vēlies būt drošībā par to, ka mājoklī vienmēr būs siltums un apkures sistēmas bojājumu gadījumā saņemsi palīdzību? Apdrošināšanas sabiedrība ERGO piedāvā jaunu apdrošināšanas pakalpojumu “Elektrum” klientiem – “Apkures risinājumu drošībai”. Tas nozīmē, ka gāzes apkures katla vai siltumsūkņa bojājumu gadījumā apdrošināšana parūpēsies par pagaidu risinājumu apkures un siltā ūdens nodrošināšanai, attālinātu speciālista palīdzību jebkurā diennakts laikā un operatīvu meistara ierašanos. 

Trešdaļa jeb 32% aptaujāto “Elektrum” klientu kaut reizi ir veikuši apkures sistēmu remontdarbus savā mājoklī, norādot, ka galvenās problēmas, ar kurām viņi saskārušies remonta laikā, ir lielās izmaksas, speciālistu un rezerves daļu pieejamība, kā arī neziņa un nedrošība par siltumu mājoklī. 

Lai rūpētos par klientu sirdsmieru un apkures sistēmas bojājumu gadījumā nebūtu jāpaliek bez palīdzības, ERGO ekskluzīvi “Elektrum” klientiem piedāvā iespēju iegādāties apdrošināšanas pakalpojumu, kura priekšrocības ir:

•    speciālists zvana attālumā: diennakts atbalsts konsultācijas saņemšanai attālināti vai meistara izsaukšanai;
•    gāzes katla vai siltumsūkņa meistars: speciālists ieradīsies 3 stundu laikā no izsaukuma brīža;
•    pagaidu risinājuma uzstādīšana;
•    gāzes katla vai siltumsūkņa darbības traucējumu novēršana: meistars parūpēsies par siltuma padeves atjaunošanu;
•    ar "Apkures risinājumu drošībai Plus" apdrošināšanas summas ietvaros tiek segti arī remontdarbu un rezerves daļu iegādes izdevumi.

ERGO privātā īpašuma un civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas produktu vadītāja Elza Grabe skaidro: “Šī pakalpojuma pamatā ir vienkāršība un ērtība – tehnisku traucējumu gadījumā klientam nav jāmeklē meistars vai jāuztraucas par pēkšņiem izdevumiem. Par šīm lietām parūpēsies apdrošināšana, palīdzot cilvēkiem izvairīties no stresa un neplānotiem izdevumiem saistībā ar apkures sistēmām. Apdrošināšana “Apkures risinājumu drošībai” ir arī finansiāls ieguvums, jo tā vietā, lai maksātu lielas summas par katru remontu atsevišķi, klienti saņem pakalpojumu par stabilu un nelielu mēneša maksu. Apdrošināšanas segums ir 500 eiro gadā, kas kompensē lielāko daļu remonta izmaksu.”

Edgars Strods, “Elektrum” Jauno produktu vadības daļas vadītājs: “”Elektrum” kā viena no lielākajām energokompānijām Baltijā rada un attīsta arī ar enerģijas nozari saistītus papildpakalpojumus, t.sk. apdrošināšanas produktus, kuru klientu skaits šogad ir sasniedzis vairāk nekā 125 000, pateicoties arī mūsu sadarbībai ar ERGO. Ieņemot nozīmīgu daļu Latvijas dabasgāzes apkures segmentā, skaidri redzam, ka klienti no “Elektrum” kā uzticama pakalpojumu sniedzēja sagaida arī citus ar apkuri saistītus papildpakalpojumus ērtākai ikdienai.”

“Elektrum” produktu vadītājs Mārtiņš Pureniņš: “Pakalpojumu “Apkures risinājumu drošībai” esam radījuši, balstoties mūsu klientu pieredzē un saņemtajos stāstos par ikdienas situācijām. Klienti atzīst, ka nereti problēmas sagādā sertificēta speciālista pieejamība un spēja ātri reaģēt kritiskos brīžos. Tagad šo situāciju risinājumu būs iespējams iekļaut apdrošināšanas segumā. Turklāt, ja spējam klientam sniegt drošības sajūtu par to, ka nebūs jāsaskaras ar neparedzētiem izdevumiem, un nodrošināt atbalstu zvana attālumā, manuprāt, šis pakalpojums kliedē visas būtiskās klientu bažas, kas saistītas ar apkures katliem un sistēmām.”

Plašāk par apdrošināšanas pakalpojumu “Apkures risinājumu drošībai” uzzini ŠEIT!

Lai saņemtu pakalpojumu, aizpildi pieteikuma formu!


Papildu informācija:
Guna Kaše
komunikācijas projektu vadītāja 
ERGO Insurance SE Latvijas filiāle
ERGO Life Insurance SE Latvijas filiāle
Skanstes iela 50, Rīga, LV-1013
Tālr. 67081941
Mob.tālr. +371 26041749
E-pasts: guna.kase@ergo.lv