ERGO klientu serviss – visaugstāk novērtētais Baltijā

14.05.2024.

Apdrošināšanas sabiedrības ERGO klientu serviss atzīts par otro labāko Latvijā, bet Lietuvā un Igaunijā ERGO klientu apkalpošana saņēmusi visaugstāko novērtējumu, ierindojoties 1. vietā starp apdrošināšanas uzņēmumiem, noskaidrots “Dive” klientu servisa pētījumā.

Klientu servisa novērtēšanas un uzlabošanas uzņēmums "Dive" 2024. gada sākumā veica ikgadējo apdrošināšanas nozares pētījumu Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, lai noskaidrotu, kurā apdrošināšanas uzņēmumā ir vislabākā klientu apkalpošana. Klientu servisa kvalitātes mērījumi tika veikti, izmantojot slepenā pircēja metodi un kopumā veicot 190 zvanus. Pēc vienotas metodoloģijas tika novērtētas klientu apkalpošanas speciālistu profesionālās zināšanas, komunikācijas prasmes, spēja klientam piedāvāt piemērotāko risinājumu un citi parametri.

Salīdzinot ar pagājušo gadu, pētījuma vērtējumā Latvijā ERGO šogad piedzīvojusi lēcienu no 4. vietas uz godpilno 2. vietu, sasniedzot 87,16% rezultātu. 1. vietā ierindojas BTA ar 91,79%.

Savukārt Igaunijā ar 98,48% un Lietuvā ar 96,24% ERGO klientu serviss atzīts par labāko, jau vairākus gadus pēc kārtas ieņemot 1. vietu starp visiem apdrošināšanas uzņēmumiem.

“Šo rezultātu pamatā ir ERGO komandas rūpīgais darbs – sevišķi lielu paldies vēlos teikt mūsu Zvanu centra darbiniekiem un iekšējiem pārdošanas treneriem. Ikdienā, kas ir pilna dažādu izaicinājumu, viņu prasme uzklausīt un iedziļināties klientu vajadzībās ir nenovērtējama. Novēlu mums visiem kopā noturēt šo augsto servisa līmeni, arvien turpinot to pilnveidot, lai ERGO apdrošināšanas pakalpojumu saņemšana klientiem būtu vēl vieglāka un patīkamāka,” saka ERGO Pārdošanas tīkla departamenta vadītājs Guntis Podračiks.

Komentējot kopējos pētījuma rezultātus, “Dive” norāda, ka Latvijā darbinieki joprojām demonstrē lielisku sniegumu komunikācijā ar klientiem. Novērtētie darbinieki runā skaidrā un saprotamā valodā, nesteidzīgi vada sarunu un izvairās no nevajadzīgām klusuma pauzēm. Savukārt vājākā apkalpošanas sadaļa joprojām ir papildu pārdošanas prasmes, kas nozīmē, ka šajā jomā uzņēmumiem ir vieta izaugsmei.


Papildu informācija:
Guna Kaše
komunikācijas projektu vadītāja 
ERGO Insurance SE Latvijas filiāle
ERGO Life Insurance SE Latvijas filiāle
Skanstes iela 50, Rīga, LV-1013
Tālr. 67081941
Mob.tālr. +371 26041749
E-pasts: guna.kase@ergo.lv