Piekļūstamība
Piekļūstamības paziņojums mobilajai lietotnei “ERGO Latvija” iOS un Android versijām
Piekļūstamības paziņojums mobilajai lietotnei “ERGO Latvija” iOS un Android versijām
Piekļūstamības paziņojums
ERGO ir apņemas veidot mobilo lietotni piekļūstamu - nodrošinot digitālo piekļūstamību visiem klientiem, tostarp cilvēkiem ar invaliditāti, ievērojot Eiropas piekļūstamības regulas un tīmekļa satura piekļūstamība vadlīnijas (WCAG 2.1 AA līmeni).
Šis piekļūstamības paziņojums attiecas uz mobilās lietotnes “ERGO Latvija” iOS un Android versijām.
Atbilstības statuss
Pamatojoties uz veikto piekļūstamības auditu, mobilā lietotne “ERGO Latvija” ir daļēji atbilstoša piekļūstamības prasībām.
38% no pārbaudītajiem kritērijiem neatbilda piekļūstamības vadlīnijām, bet 62% no pārbaudītajiem kritērijiem bija atbilstoši.
Piekļūstamības audits pēdejo reizi veikts 19.06.2025.
Konstatētās piekļūstamības problēmas
Audita gaitā identificētas vairākas jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi piekļūstamības nodrošināšanai:
- Tekstu palielināšana – lietotnei ir fiskēts teksta izmērs bez iespējas palielināt tekstus.
- Krāsu kontrasts un vizuālā skaidrība – dažviet teksts un tā fons ir ar pārāk vāju kontrastu.
- Kļūdu identificēšana un ieteikumi ievades formās – dažos formu laukos trūkst skaidru kļūdu ziņojumu un ieteikumu to labojumiem.
- Tastatūras navigācijas un ekrānlasītāja atbalsts – dažviet elementiem (kā pogām vai saitēm) nav iespēja piekļūt ar tastatūru vai trūkst skaidru fokusa indikatoru. Vairākiem interaktīviem elementiem trūkst pareizs marķējums kodā, lai to spētu interpretēt ar palīgtehnoloģjām.
- Ekrāna rotācija – lietotni ir iespējams lietot tikai vertikālā režīmā bez iespējas pārslēgties uz horizontālu attēlojumu.
Plānotie uzlabojumi
ERGO ir izveidots piekļūstamības uzlabojumu ieviešanas plāns, pakāpeniski ieviešot apzinātos piekļūstamības uzlabojumus, tostarp:
- Tekstu palielināšanas.
- Tastatūras navigācijas un ekrānlasītāja atbalsta ieviešanas.
- Kontrasta, marķējumu un kļūdu apstrādes uzlabošanas.
- Regulārus atkārtotus pieejamības auditus ne retāk kā reizi gadā un piekļūstamības vadlīniju ievērošanu jaunu funkcionalitāšu izstrādē.
Piekļūstamības alternatīvas
Lai saņemtu saturu vai pakalpojumus, kas šobrīd nav piekļūstami, citā formātā, kā alternatīvu piedāvājam tiešo apkalpošanu. Lūdzam sazināties ar ERGO klientu apkalpošanas centru, kas nodrošinās alternatīvu apkalpošanu:
- E-pasts: info@ergo.lv
- Tālrunis: +371 22585500
Atbalsts un atsauksmes
Mēs cenšamies uzlabot lietotni un novērtējam atsauksmes par tās piekļūstamību. Ja sastopaties ar piekļūstamības šķēršļiem vai nepieciešama palīdzība, lūdzu, sazinieties ar mums:
- E-pasts: info@ergo.lv
- Tālrunis: +371 22585500
Mēs izskatīsim Jūsu pieprasījumu un sniegsim atbildi 7 dienu laikā. Ja neesam atbilstoši reaģējuši uz Jūsu jūsu pieprasījumu vai sūdzību par mobilās lietotnes piekļūstamību, Jums ir iespēja vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.