ERGO saņem augstāko klientu novērtējumu “Komplimentu mēnesī”

02.06.2025.

Aprīlis Latvijā bija “Komplimentu mēnesis”, kad iedzīvotāji tika aicināti izteikt novērtējumu dažādu nozaru pakalpojumu sniedzējiem, kuru darbs ikdienā viņus ietekmē. Apdrošināšanas sabiedrība ERGO “Komplimentu mēnesī” saņēma augstāko jeb platīna novērtējumu, liecina apkopotie klientu balsojuma rezultāti.

“Komplimentu mēneša” mērķis bija dot iespēju klientiem novērtēt pakalpojumu sniedzēju darba kvalitāti un izcelt labākās servisa vietas Latvijā. Lai to paveiktu, pakalpojumu un tirdzniecības vietās klientiem bija jāskenē “Komplimentu mēneša” QR kods un jāsniedz atsauksme. 

Pakalpojumu novērtēšana balstījās kritērijos, kurus priekšizpētē par svarīgākajiem bija atzinuši Latvijas iedzīvotāji: pakalpojuma sniedzēja zināšanas par pakalpojumu, komunikācijas kvalitāte ar klientu, spēja risināt problēmsituācijas, attieksme pret klientu un prasme būt neuzbāzīgam, bet vienlaikus laipnam un uzmanīgam.

29. maijā “Komplimentu mēneša” noslēguma pasākumā tika apbalvoti deviņi augstākos rezultātus saņēmušie pakalpojumu sniedzēji. Četri no tiem saņēma zelta novērtējumu jeb komplimentu, bet pieci, tostarp ERGO, tika novērtēti ar augstāko – platīna komplimentu.

““Komplimentu mēnesī” aicinājām klientus izteikt viedokli par ERGO filiālēm Latvijas reģionos un Rīgā, kā arī par Zvanu centra darbu. Mums ir ļoti svarīgi uzturēt augstu servisa kvalitāti visos pārdošanas kanālos visā Latvijā, tādēļ ir jo sevišķi liels prieks par to, ka novērtējuma rezultāti šo kvalitātes līmeni apliecina. Komplimentos par ERGO pakalpojumiem klienti kā galvenās īpašības izceļ laipnību, ātrumu, kvalitāti un savām vajadzībām atbilstošākos risinājumus. Pie šo lietu pilnveidošanas turpināsim strādāt arī turpmāk, lai klienti saņemtu labāko apkalpošanu. Paldies par uzticēšanos un novērtējumu!” saka ERGO Latvijas filiāļu vadītāja Aija Medne.

“Komplimentu mēnesī” 88% klientu novērtēja ERGO apkalpošanu ar maksimālo atzīmi un 92% respondentu norādīja, ka ieteiktu ERGO pakalpojumus arī citiem.

Daži no ERGO saņemtajiem klientu komplimentiem

•    Vienmēr ļoti laipna apkalpošana, padoms īstajos brīžos.
•    Super birojs, zinoši un pieredzējuši apdrošināšanas speciālisti!
•    Labākā apdrošināšanas pieredze ar lielisku atbalstu.
•    Viss apmierināja, tika izteikts labākais piedāvājums manām vajadzībām!
•    Ļoti ātra un laipna apkalpošana.
•    Paldies, ERGO, ka vienmēr meklē risinājumus arī nestandarta situācijās.

Šogad “Komplimentu mēnesis” norisinājās otro reizi un mēneša laikā savu vērtējumu par pakalpojumiem sniedza 13 214 iedzīvotāji. “Komplimentu mēnesis” iecerēts kā ikgadējs pakalpojumu novērtēšanas mēnesis, kura mērķis ir izcelt labu servisu un motivēt dažādu nozaru pakalpojumu sniedzējus klientu servisa kvalitātes paaugstināšanai.

 

Papildu informācija:
Guna Kaše
komunikācijas projektu vadītāja 
ERGO Insurance SE Latvijas filiāle
ERGO Life Insurance SE Latvijas filiāle
Skanstes iela 50, Rīga, LV-1013
Mob.tālr. +371 26041749
E-pasts: guna.kase@ergo.lv