Saīsināti darba laiki klientu apkalpošanai klātienē un ierobežota atsevišķu pakalpojumu saņemšana klātienē

Informācija publicēta 02.02.2021.

Cienījamais klient,

lai maksimāli ierobežotu vīrusa COVID-19 izplatīšanās riskus un rūpējoties par sabiedrības, tai skaitā savu darbinieku veselību, uz laiku tiek mainīti mūsu biroju darba laiki, un apkalpošana klātienē notiks tikai ar iepriekšēju pieteikšanos. 

ERGO klientu apkalpošanas centros klientu apkalpošanai klātienē tiek noteikts saīsinātais darba laiks, proti, būsim pieejami klientu apkalpošanai klātienē darbadienās no pulksten 10.00 līdz 14.00, kā arī klientiem nepieciešams iepriekš pieteikt savu vizīti, zvanot uz konkrēto biroju. 

Pārējā laikā maksimāli nodrošināsim klientu apkalpošanu attālināti, tāpēc aicinām sazināties ar savu ERGO konsultantu vai zvanīt uz Klientu atbalsta tālruni 1887.

Vēršam jūsu uzmanību, ka biroju darba laiki var mainīties, kā arī dažiem birojiem tie var būt atšķirīgi, tāpēc visu aktuālo informāciju par darba laikiem, kā arī biroju kontaktinformāciju meklejiet šeit

Tāpat informējam, ka šobrīd  mūsu klientu apkalpošanas centros klātienē nav iespējams pieteikt veselības apdrošināšanas atlīdzības. Šāds lēmums pieņemts, rūpējoties par mūsu darbinieku veselību, un balstoties uz klientu apkalpošanas vidējo laiku, kas šādos gadījumos pārsniedz 15 minūtes, un attiecīgi rada palielinātu inficēšanās risku. Veselības apdrošināšanas atlīdzības iespējams pieteikt ērtā un ātrā veidā attālināti, izmantojot mobilo aplikāciju vai pašapkalpošanās portālu mansergo.lv, kā arī nogādāt uz mūsu birojiem aizpildītus veselības apdrošināšanas atlīdzību pieteikumus ar maksājumus apliecinošiem čekiem aizlīmētā aploksnē vai nosūtīt minētos dokumentus pa pastu. 

Vienlaikus aicinām maksimāli izmantot visas pieejamās pakalpojumu saņemšanas iespējas attālināti. Sevišķi to lūdzam ievērot, ja Jums saskaņā ar Jūsu darba devēja vai ārsta norādījumiem, vai valstī pieņemtajiem lēmumiem ir jāuzturas mājas karantīnā. Lielākā daļa pakalpojumu, tai skaitā apdrošināšanas polišu iegāde, apdrošināšanas atlīdzību pieteikšana, konsultāciju saņemšana u.c., iespējama attālināti, gan izmantojot mūsu mājaslapā pieejamās tehniskās iespējas, gan mobilās lietotnes iespējas, kā arī sazinoties ar mūsu speciālistiem telefoniski. Lūdzam būt atbildīgiem un neapdraudēt sevi, citus klientus un mūsu darbiniekus!

Jebkuru jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar mums, zvanot uz Klientu atbalsta tālruni 1887.


Pateicamies par Jūsu sapratni un atbildīgo rīcību!

Tavs ERGO