Kā rīkoties, ja noticis negadījums?
Arī pat visrūpīgāk izplānotajos darījuma braucienos var atgadīties kas neparedzēts. Atceries, kā šādās situācijās rīkoties, lai nevēlamais atrisinātos raitāk.
- novērtē radušos situāciju un dari viss iespējamo, lai mazinātu negadījuma sekas
- ja nepieciešama medicīniskās palīdzības organizēšana vai pakalpojuma apmaksas garantija, sazinies ar mūsu diennakts palīdzības dienestu Euro-Center Prāgā, zvanot +420 221 860 607 (saruna iespējama angļu, vācu, krievu, franču vai spāņu valodā)
- ziņo mums par notikušo, zvanot uz diennakts klientu atbalsta dienestu 1887, +371 67081887 (no ārzemēm), darba dienās no 08:00 līdz 19:00, vai aizpildot pieteikumu elektroniski
- saglabā un iesniedz mums visus dokumentus, kas apstiprina apdrošināšanas gadījuma iestāšanos vietu, laiku, citus būtiskus apstākļus un zaudējumu apjomu (ārsta, policijas vai lidostas izziņu, čekus, rēķinus un citus dokumentus)