Kā saņemt atlīdzību?
- nekavējoties, tiklīdz tas ir iespējams, sazinies ar mums, zvanot uz klientu atbalsta tālruni (+371) 22585500 (zaudējuma pieteikumu ērti vari aizpildīt arī internetā)
 - palūdz cietušajam iesniegt rakstisku pretenziju un norādīt zaudējumu summu
 - iesniedz mums paskaidrojumu par negadījumu, norādot, vai, tavuprāt, ir iestājusies atbildība par notikušo (atgādinām, ka bez saskaņošanas ar mums, tev nav tiesību atzīt vai apmierināt zaudējumu atlīdzības prasības)
 - saglabā un iesniedz visus dokumentus, kas apstiprina negadījuma iestāšanās vietu, laiku, citus būtiskos apstākļus un zaudējuma apmēru
 - uzņem un iesniedz notikumu un bojāto mantu raksturojošus fotoattēlus
 
Apdrošināšanas atlīdzība netiek izmaksāta, ja:
- nav iestājusies mūsu klienta atbildība
 - negadījums noticis, veicot komercdarbību vai profesionālos pienākumus
 - zaudējumi nodarīts apzināti, ar ļaunu nolūku
 - notikums nav pieteikts noslēgtā apdrošināšanas līgumā noteiktajā termiņā
 - notikums definēts kā izņēmums noslēgtajā apdrošināšanas līgumā
 
Mums rūp tava drošība un sirdsmiers – sazinies ar mums, zvanot uz klientu atbalsta tālruni (+371) 22585500, darba dienās no 08:00 līdz 18:00.