Kā saņemt atlīdzību?
- uzreiz pēc notikušā sazinies ar mūsu diennakts klientu atbalsta dienestu, zvanot 1887 (zaudējuma pieteikumu ērti vari aizpildīt arī internetā)
- palūdz cietušajam iesniegt rakstisku pretenziju un norādīt zaudējumu summu
- iesniedz mums paskaidrojumu par negadījumu, norādot, vai, tavuprāt, ir iestājusies atbildība par notikušo (atgādinām, ka bez saskaņošanas ar mums, tev nav tiesību atzīt vai apmierināt zaudējumu atlīdzības prasības)
- saglabā un iesniedz visus dokumentus, kas apstiprina negadījuma iestāšanās vietu, laiku, citus būtiskos apstākļus un zaudējuma apmēru
- uzņem un iesniedz notikumu un bojāto mantu raksturojošus fotoattēlus
Apdrošināšanas atlīdzība netiek izmaksāta, ja:
- nav iestājusies mūsu klienta atbildība
- negadījums noticis, veicot komercdarbību vai profesionālos pienākumus
- zaudējumi nodarīts apzināti, ar ļaunu nolūku
- notikums nav pieteikts noslēgtā apdrošināšanas līgumā noteiktajā termiņā
- notikums definēts kā izņēmums noslēgtajā apdrošināšanas līgumā
Mums rūp tava drošība un sirdsmiers – sazinies ar mums un saņem atbalstu jebkurā diennakts laikā, zvanot +371 67081887 vai 1887.